Summa sidvisningar

tisdag 6 september 2011

Bara myser

La mig precis till rätta i soffan med pyjamas, ett glas cola och ett stycke Betty Boop i famnen. Inväntar Navy CIS och SATC :) Så skönt å lägga sig ner, bara sträcka ut denna slitna kropp haha :)

Bella och jag har Suttit med våra nya kvällsscheman från 21 till typ nu..eller ja, Bellzi åkte hem vid halv 12. Jag fick till slut ihop ett men tror inte det blev nå vidare, tyvärr :( Vi får se på onsdag när vi ska sätta oss igen...HUA!!

Just det! Det gick bra hos terapeuten tidigare. Det var de 1:a mötet av 4 då de ska bedöma vilken sorts psykoterapi jag är i behov av. Mycket som "rivs" upp!! Man blir väldigt trött efteråt.

Men hoppade glatt på tåget tillbaka för där väntade min prins :)

Neeeeej!!! Prinsen är inte en snygg surfdude över 1,80..:) Den här prinsen är inte ens 1m över backen. Han har inte riktigt lärt sig gå..än..och han har blöja och dreglar..MEN...han är verkligen mosters prins <3 Vi har haft sååå mysigt och han är sååå kramig-myskillen :) Självklart kunde inte moster låta bli att ta fram kameran :)










Så vacker!! Tycker han borde bli bebismodell!! Moster ska undersöka saken :)

Och här har ni en bild på min sessa Betty som just nu ligger på min arm..min lilla lilla lilla bebis, bara 8v gammal :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar