Summa sidvisningar

tisdag 20 september 2011

Prinsen och jag

Fick träffa lillprins idag :) Behöll han här medan Bella hämtade Oscar på jobbet. Sen följde jag med hem till dom ett tag. Massa bus blev det :)












Diggar Bonamassa ;)



Här brottar vi ner moster :)

Den 30:e september smäller det! Då fyller Jamie hela ETT år!! Kan inte fatta att tiden gått så fort.

För exakt 1 år sen låg jag inne på TUB och mådde skit men sååååå förväntansfull eftersom jag visste att vilken dag som helst blir jag moster!! Att Jamie föddes just då, det hjälpte mig att klara av det absolut värsta jag någonsin gått igenom!! Vilken tajming Jamie ;)

Nu ska moster på jakt efter den BÄSTA presenten..har några idéer ;) Han är ju ändå min prins...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar