Summa sidvisningar

måndag 15 augusti 2011

Ingen träning :(

Nej, blir ingen träning idag :( Jag som är så sugen på det..Men måste verkligen vila om jag ska orka jobba. Jobbar ju 1 1/2 h längre nu oxå så måste va så pigg som det nu går..

Skit rygg/nacke!! Kommer ALDRIG mer riskera att göra illa mig på jobbet!! Inte värt det nånstans!!

Men nu är det som det är. Ligger nerbäddad i sängen med Siri på armen och lyssnar på Lugna Favoriter :) Riktigt tråkväder ute så gör inte så mkt att man ligger här, förutom smärtan då..Men ska fasiken inte klaga!! Finns så sjukt mkt jobbigare saker..

Nee, vila ett tag till sen in i duschen och vakna till liv :)

Efter jobbet blir det fasiken en lååångprommis :) Tror det är precis vad jag och min trasiga kropp behöver :) Hoppas Lotta kan bara..

Ha en skön måndag :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar