Summa sidvisningar

tisdag 9 augusti 2011

Vänd Tia

Herre jävlar vad det spelats vänd tia senaste dagarna. Vi är envisa båda 2 och ger oss inte. Blir revansch på revansch :) Jag ska revansch sen igår...



Precis som det står-FUSK!!! :)

Den andra hälften jag pratar om är en kille jag lärde känna i torsdags, Mikael. Var på efterfest hos en annan kille och där lärde vi känna varann :) Inte ofta man träffar en person som det känns som om man känt hela ens liv. En kalasbra vän!!


Jaa, det är härligt med nya vänner!! Härligt att vi gillar samma läppstift :P

Igår va vi barnis åt prinsen. Va riktigt mysigt! Längtar så enormt mycket till den dagen jag själv är mamma.



Tror halva mitt kök låg på golvet. Det var tydligen väldigt roligt att leka med burkar, slevar och muggar :)





Kvällsdusch


SEN kvällspromenad i hopp om att herrn skulle SOMNA...han sov 2 sek...:)

Just ja. Hann få upp gardinerna jag försökt få upp i över 1v :) Jättenöjd!! Dock inte bästa bilden..



Alla "mina" färger i-ett :)

Nee hörrni, ska ta mig en powernap innan jag ska till doktorn. Vädret suger idag men ska ner till La Familia, mysa och gå och bada :) Sen snor jag med mig Ronja hem :)

So long....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar