Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

Snaaart så :)

Snart är det promenaddax :) Me like :) Saknat min Lotta!!

Jag har nu på dan ringt en massa viktiga samtal. Känns så skönt att ha det avklarat! Hade det vart för 1-2 år sen hade jag behövt en del medicin för att klara det! Men vet ni? Den medicinen bara FÖRSTÖR!! Har aldrig mått bättre :) Så jävla glad, stolt och tacksam för att jag ägnade 1år till att lära mig "må bra" som en "vanlig" människa!!

Har ringt 1 samtal som kommer (när det är klart) få mig att känna mig hel. Och 1 annat som jag ska ringa till när jag kommer från promenaden. Då får jag mer besked :)

Carran ska nämligen börja plugga igen :) Förlossningen, here I come ;) Ska satsa STENHÅRT!!!!

På med leggings å linne nu :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar