Summa sidvisningar

torsdag 1 december 2011

1 december

Oj vad tiden går fort nu. Man börjar se stressen i folks ögon MEN jag ska inte dras in i det. Pallar inte.

Borde sova nu men kom hem jäkligt sent från jobbet och fick för mig att traska upp på vinden för att släpa ner jullådan :)

Övertrött? JA!!

Så kom Micke över en sväng på lite glögg så hjälpte han mig med sånt som korta människor inte kan göra riktigt :) Hänga upp saker :)

Blev riktigt mysigt! Ska ta nå fina bilder när ALLT är klart.

N sitter jag här i min juliga lya och bara myser med lite tända ljus, julmust och Julradio på i bakgrunden - stämning! Men VART är snön???

Vill ha SNÖ! Snö och minusgrader!! (inte för kallt)

Har suttit me lite fix inför ett möte imorn (idag). Men nu är det dags att lägga sig sova några timmar. Måste upp i tid och fixa några saker och laga lite mat inför jobbet (ska ev jobba xtra).

Just det..börjar FULL tid fr.om. idag 1/12 :):) Tänk att jag vid denna tidpunkt förra året låg på sjukan.....Men det var då!!

Apropå 1 december fick jag den här fina.




Ännu en "sak" till min intet så snabbt växande Shabby Chic- samling hehe..men ett steg vidare...

Go Natt/Go Morgon fina ni!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar