Summa sidvisningar

torsdag 22 december 2011

Ortoped Akuten

Nu ligger jag här i en säng och väntar på smärtlindring och på att nån ska hämta mig till röntgen. Hoppas på nåt som hjälper för pallar inte mer nu.

Och hur ska jag göra med jobbet??

Jag är en arbetsnarkoman så känner jag mig själv så pallrar jag mig iväg med 2 kryckor i händerna :) Kanske ska sjukskriva mig imorn..?!? Men julafton och juldagen..Nope!! För det 1:a går jag miste om ruggigt mkt pengar (det är storhelg) och för det 2:a är det mer eller mindre omöjligt att hitta vikarier.

Jaja, time will tell :)

Och Där fick jag smärtlindring :)

Inom loppet av en timme har jag träffat en sköterska, träffat doktorn och fått smärtlindring.

Bra jobbat!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar