Summa sidvisningar

torsdag 8 december 2011

Det börjar närma sig..

Det sägs vara "årets fest".

Jag håller inte med. Jag önskar jag kunde göra det.

Det fanns några år då vi alltid firade i Västervik. Alltid med roliga teman. DÅ var det årets fest!

Nu när vi inte åker till Västervik längre så sitter alla hemma och frågar sig själva samma fråga; Vad händer på nyår?

Vore så kul om vi hade haft traditionen kvar fast på annan plats. Ingen verkar vilja ta på sig ansvaret vilket är trist. För min del behöver det inte va nån fest på 50 pers. Bara de "närmsta" som träffas, käkar god middag, dricker champagne och dansar natten lång.

Kan det vara så att de flesta börjat skaffa familj osv? Jag vet inte..men en sak vet jag, vi har splittrats som ett slag i en spegel..Hur fick det hända? Vi som hade så kul...

Känns som om det är dags att ta tag i detta :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar