Summa sidvisningar

fredag 30 mars 2012

Det började ju så bra

VART ÄR DU SOLEN???

Suttit vaken mer eller mindre heela natten för att ta igen plugg som jag missat när nacken "la av"..Gått riktigt bra och jag är pigg. Men nuuuuu....VAD HÄNDE??? Sooolen?? Where are you??

Visste att det skulle bli grått, mulet, kallt och REGN men tänkte trotsa det. Får se hur det går :/

Nu ska jag skriva klart det sista på min uppgift sen ringa en del samtal, reda ut lite saker. Ta ut snabeldraken och kvastis på en tur. Dammtrasan och gänget dansar efter ;) SICKO woman ;)

Efter det blir det till att pack väskan, tänker ta mig en tur till simhallen och belöna mig med SOL där eftersom den riktiga tagit semester. Dåligt tycker jag!!

Och 17.00 sitter jag i frissörstolen ;) Bästa Alina ska kirra barret på mig ;) Kort kommer upp sen ;)

Blir ev. en bio senare i kväller ;)

Ha en GRYM dag mina sköna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar