Summa sidvisningar

söndag 15 april 2012

Härlig lördag

Att vakna brevid någon är inte helt fel och inget jag har vart bortskämd med om jag ska vara ärlig. Nu är jag lyckligt lottad som hittat någon som just vill vakna brevid mig. Mindre kul att det kändes som en decemberdag. Det verkligen vräkte ner!! Tågen var inställda så jag blev en aningen sen till Elin. Inte bra eftersom vi skulle fixa oss osv innan Takida...

Jag mitt pucko satte mig på Lidingöbanan, på med musik och messa med syrran. Skulle bara nån station MEN åker några extra haha :) Bara att stiga av och åka tillbaka :)

Blev öl, hamburgare och pommes med Takida i bakgrunden hemma hos Elin. Kollar klockan..OOOPS!! 15 min att fixa oss på..gick ok och skulle nog hunnit med banan OM inte biljetterna suttit kvar på kylskåpet haha :):)

Kom fram tillslut och rackarns vad kul vi haft och de var hur grymma som helst!! Bästa konserten jag sett med dom!!
Innan vi drog hem blev det ett stopp på Snaps.

Nu är det dags att lägga huvudet på kudden. Ny dag imorn :) Tack bästaste Elin för ikväll <3

Elin käkar inte hamburgare som vi andra ;)




















//Carran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar