Summa sidvisningar

lördag 28 april 2012

Nattbabblarn

Hallå där alla nattugglor


Var ett tag sen jag satt här mitt i natta och hade lite nattbabbel. Men just nu passar det ypperligt för sova? Det kan jag inte nu...

Om ni inte redan visste det så blev det en tur till sjukan då mitt högra ben börja göra fruktansvärt ont. Blev inlagd på en avd. och 1v senare fick jag åka hem. Utredningen pågår fortfarande för krävs en del undersökningar för att fastställa diagnosen. Skönare att vara här hemma och vänta.

Jag har fortfarande väldigt ont. Men jag får väl ha lite tålamod då nya värkmedicinen försiktigt ska trappas upp.

Det är bara att bita ihop. Finns så mycket annat positivt i mitt liv nu som jag glädjs åt. Men måste erkänna att ibland hjälper inte ens det mot värken.

Men jag é int bitter ;) Show must go on ;)

Ska verkligen försöka ta och sova strax. Lång och spännande dag imorn (läs idag).
Det vankas familjemiddag :)

Göran ska med hem till min familj för första gången. Ska bli riktigt kul :) Så att komma dit trött och sliten? Neee, det blir inge bra alls.

Avslutningsvis måste jag bara nämna vädret. Så underbart. Jag mår så mycket bättre under vår och sommarhalvåret. Blev så himla sugen på att gå och sätta mig på en uteservering och ta en öl men ajabaja!! Inget sånt nu!! Går med kryckor och är sj.skriven+värkmedicinen. Får bli alkoholfri öl när jag mår liite bättre :). Får vänta ett tag till, den som väntar på nåt gott.....Jag och Göran tog oss iaf ner till Pandan och unnade oss lite god mat :) Och på familjemiddagen, där lär jag inte behöva göra många knop mer än att prata ;)

Nee, nu börjar jag bli tröttis i ögonen så bums i säng nu!!

Ha en underbar helg mina finingar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar