Summa sidvisningar

lördag 14 april 2012

Operation?

Idag var jag äntligen hos doktorn med mina benhinnor. Benen är alldeles knöliga och blå :( Hon skickade en remiss till Idrottskliniken och hon sa att jag nog får förbereda mig för operation.

Blev inget jobb ikväll. Hon tyckte mina värkande, knöliga och blå ben skulle vila!!

Kändes inte bra att sjuka sig eftersom jag ska på Takida imorn med Elin. Men biljetterna är bokade sen länge och jag får ta det lugnt och försöka vila benen så mycket det bara går! Sen blir det soffläge heeeela söndagen så jag är redo och piggare i benen till mån då jag jobbar igen :)

Ska bli himla kul imorn iaf :) Jag, Elin och Takida..det är så rätt ;)

Hoppas ni mår bättre i era ben och haft en kalasfredag <3

Pöss



//Carran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar