Summa sidvisningar

tisdag 15 maj 2012

God morgon tisdag




Här hemma tar vi morgonmys på fullaste allvar. Bara ligga samlade och gosa. Glömma alla "måsten" för ett tag.

Appropå måsten så har jag en minst sagt fullspäckad vecka. Jag ska flytta. Ska bli riktigt skönt men oj vad jobbigt att packa ner allt och sen packa upp..krävs att man är en aning skärpt för jag kan inte bara kasta ner allt i lådor. Nej! Det krävs lite organisering bakom det hela.

Ska se vad jag hinner göra idag. Har en del plugg att göra + att mitt ben fortfarande bråkar med mig så har grymt ont :( Men nu tänker vi positivt. Det finns värre saker. Eller hur? Precis!!

Nu ska jag "bara" mysa lite till innan jag ska sätta igång :) Men å andra sidan var klockan inte så mycket som jag trodde..aaaah!! Drar täcket över huvudet i nån timma till :P

Ha en supertisdag!!
💗



//Carran

1 kommentar: