Summa sidvisningar

lördag 26 maj 2012

Ni värmer mitt hjärta

Det finns många personer i mitt liv som betyder väldigt mycket och som värmer mitt hjärta.

När man mår lite halvkasst så behöver man den där extra kramen, ett samtal med en god vän, lite uppmuntrande ord osv.

Har under veckan som gått blivit så ompysslad och det gör mig helt klart mycket starkare.

Ni vet vilka ni är!!

TACK!!

Har precis sagt Hej då till Helene. Vi träffas inte så ofta men när vi väl gör det så känns det som om att det var igår vi sist träffades. Vi har druckit latte och ätit bulle och pratat en massa. Precis vad jag behövde.

Självklart kom Göran hit oxå så jag fick lite av min dagliga "dos" :)



Fick ännu mer blommor från G ❤



Helene kom (som vanligt) med en påse full med saker men den här slog ju allt :) Så söt så vill ju inte öppna :P

Känner mig bortskämd men det kanske man får göra ibland??



//Carran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar