Summa sidvisningar

fredag 11 maj 2012

Har finfint besök

I tisdagskväll kom min bästa vän hit på besök. Den där lite hårigare typen som går på 4 ben :) Ronja.






Det är löpdags så jag räddar henne från hennes fästman som inte ens låter henne sova i fred.

Ronja är så himla mysig. Jag är så lugn när hon är i närheten. Hon ska verkligen vara med överallt. Lagar jag mat då ligger hon på mina fötter, duschar jag så ligger hon precis utanför (ibland kan man se 2 tassar smyga in under draperiet hehe), sitter jag i soffan kommer hon smygandes upp i soffan och klämmer sig ner brevid mig och lägger sitt stora huvud i knät. Eller så hoppar hon försiktigt upp i sängen och placerar sig längs med mig och borrar in nosen i täcket och börjar snarka. Hon älskar verkligen att mysa - En livsnjutare :)

Haha :) Just precis nu i skrivande stund kom hon och pussa mig på pannan för att sen gå och lägga sig igen. Ooooh!! Så underbar!!

Syrran skickade 2 bilder igår. Dom bilderna avslöjar verkligen vilken underbar hund hon är. Stabil. Mentalt stabil.






Inte alla hundar som låter en busunge typ rida på en eller lägga sig och mysa nästan på huvudet.

Hon är Grym ❤

//Carran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar