Summa sidvisningar

onsdag 5 oktober 2011

Käftis, myskväll och kanelbullens dag

Fullt ös!

Fick en akuttid till käftis 16.00 idag. Snälla morbror skjutsa mig :) Fick dock stå ut med en hel del retande :) Sånt man får ta helt enkelt hehe..10min senare inne hos käftis så satt tanden där den skulle och inte i en medicinburk :P

Sen var det bara att ställa sig vid spisen. Köttfärssås med pasta blev det. Så jäkla gott!! Älskar att laga mat...länge. Det ska gärna få stå och puttra i nån timma och dra till sig alla goda kryddor.

Hade sällis i köket.....som vanligt :P









Ja, som ni ser så ska lillskrutt vara med överallt :) Annars står hon typ och grinar..

Sen knata jag över till Linda. Skulle kolla film men det sket sig hehe :) Blev massa pratande och skrattande ist :) Sen har vi, eller jag SKA boka bilj. till Twiday :) En heldag med Alla Twilight filmerna!! Det ni :) Bilj. släpps 19 okt så bara att kasta sig in på sf vid tolvslaget och boka!! Fjortisvarning? Hell no :)

Några min innan klockan slog 00.00 så dukades det fram te och kanelbullar :) Oooooh va gott det var!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar