Summa sidvisningar

måndag 24 oktober 2011

Sjuk :(




Vakna imorse utan röst. Kul. :(

Vakna ganska sent så ringa och sjuka sig var bara att fetglömma.

Det är ju inte så att man kan va tyst i mitt jobb precis. Och att kunna prata högt och tydligt är A och O för gamlingarnas gamla öron :)

Men det gick bra. Fick efter 2 koppar honungste och ett gäng halstabletter tillbaka en något rasplig och hes röst-ni vet, en såndär sexig Whiskey och cigarr röst :)

MEN nu kommer det inte ett pip från mig och halsen värker. Hostan ska vi inte tala om :/

Måste ta mig till en doktor om det inte är bättre imorn. Måste ha " riktig" hostmedicin. Bisolvon och gänget kan slänga sig o väggen. Och eftersom jag har astma så måste jag va lite extra noga så det inte blir lunginflammation.

Hoppas det är bättre imorn.

Nu har jag och min lilla Betty Boop bäddat ner oss i soffan. Tänkte kolla på Dear John. Sova kan jag nog glömma ett tag framöver pga hostan.

Hoppas ni andra mår bra iaf :)

Puss




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar