Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Lingonvecka, jobbkväll och brödbakning

Jag verkligen HATAR denna vecka!! Usch!! Blir grinig, får munsår, ser gravid ut, svettas, fryser och har självklart jävligt ONT!! :(

Brukar se det såhär; att man FÅR svulla, köpa lite tidningar, gå och sola, hyra massa filmer och gosa ner sig med värmekudden i soffan. Vad jävla TYPISKT då att jag inte har ett öre :/ Tur man har snälla föräldrar <3 Va såklart en megastressig kväll på jobbet oxå. Sprang som en skollad iller hela kvällen på Tonga Tonga haha :) Va lite svårt att stressa ner så när jag kom hem baka jag bröd - mitt i natten :)

Färdigjästa och "smörade".



Ser bra ut.


Inte så pjåkiga va? Blev 2 plåtar.



Tända ljus, Chai te och en nybakt varm fralla - vilket avslut :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar