Summa sidvisningar

måndag 9 januari 2012

29+1

Dagen D är över och trots att jag är sjuk har jag haft en mysig dag!


Vakna igår morse av att det kändes som om jag hade sandpapper i halsen och en rinnande kran mitt i fejjan. Tänkte NEJ!! Det ska inte få förstöra!! Jag skulle trotsa detta till varje pris!! Ville inte, skulle inte bli sjuk. MEN jag fick se mig besegrad igårkväll när febern slog till.


Kändes riktigt tråkigt eftersom vi hade pratat om att gå ut och fira. Men inget jag kunde styra över så lyssnade snällt på kroppen min och stannade hemma från partaj.
Vi kör en partyhelg i slutet av månaden och då hoppas jag så många som möjligt kan vara med!! Har mer än 1 sak att fira då ;)

Hann iaf med att umgås med underbara familjen och att äta min favoriträtt, stek med hasselbackspotatis och finfin sås. Tog om TVÅ gånger :) Gäller att passar på när det bjuds ;) Man vet aldrig när det kommer igen..mitt motto ;);)


Fått jättefina presenter och är superglad för alla som ringt och sjungit och gratulerat på andra sätt!! En rörd 30-åring helt enkelt!!
Haha, jag skrev det!! För första gången - 30 :)


Nu ska jag titta lite på (min nya) tv sen somna så gott.


TACK!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Återigen, ett STORT grattis! Och när det blir kalas, ja då jäklar ska det firas dubbelt upp! :-)

    Ha ett fantastiskt fortsatt år!

    SvaraRadera