Summa sidvisningar

onsdag 4 januari 2012

Städa bort julen

Ja nu är det dags!!

Så nedrans trött på allt rött och alla små tomtar (trots att de är så söta). Julen är över. Nu vill jag bara att det ska bli vår. Hänga upp vårgardiner och ställa fram massa tulpaner - som jag älskar!!

Satt igår och titta på nya gardiner. Finns så många fina men fastna lite för dessa..



Men jag vet inte än..ska kolla vidare. Ni hittar dom på www.linneahemma.se

Sen hitta jag MASSA fina saker på ellos..

Här har ni några utav sakerna jag fastna för :)






En vägglampa med katter är ett måste för en kattkvinna :)



Funderar på att ha 2 sånna här i fönstret.









Jag bara ÄLSKAR den här slitna shabby chic-stilen!!

Och änglar...






När nästa lön kommer blir det till att klicka hem lite shabby stuff ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar