Summa sidvisningar

onsdag 11 januari 2012

Peppad till 1000

Ja hörrni!! Jag är så peppad så ni anar inte.

Jag är så förbannat trött på denna vikt som jag går och bär på och som dessutom är en hälsorisk. Så jag och min vän Micke beslutade oss för att idag (läs igår) att ta tag i detta EN GÅNG FÖR ALLA!!!

Vi började idag med Nutriletts VLCD-diet, Quick Weightloss Shakes, som vi kör i 3v. Vill vi fortsätta 3v till måste vi kontakta läkare. Därefter ska vi för det första planera om våra matvanor så att vi inte faller tillbaka i samma dåliga och ohälsosamma fälla. Sen sakta, sakta övergår man till vanlig mat kombinerat med Nutrilett Hunger Control Smoothie och bar. Läs mer om det HÄR. Självklart är träning och promenader A och O.

Ni kanske tycker att; Hon kan väl träna och äta rätt som vi vanliga människor??

Nej säger jag då! Har man över 20kg man ska bli av med så är detta en väldigt bra början. Att kunna göra en rivstart. Har försökt "bara" träna bort det men det funkar inte. Skulle lätt klara det utan shakes med en PT..vem betalar? ;)

NEJ!! Jag tänker göra detta och det spelar ingen roll vad folk säger. Målet är ju inte att för resten av livet dricka shakes, eller hur? Det är bara en STOR spark i baken för oss som har lite för många kilon som ska bort. Målet är lära sig äta hälsosamt, komma igång och träna och att få en sundare livssyn. Självklart att kilona ska droppa oxå :)

Kommer kanske skriva lite om det här på bloggen men jag skulle önska, om ni vill följa med på vår viktresa, att ni följer våran blogg :) Där kommer vi skriva så ofta vi kan. Varje tisdag läggs ny väg-och mätningslista upp. Klicka på länken om just DU vill STÖTTA oss :)

Viktresan 2012

Skulle betyda mycket!!

1 kommentar: