Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

God morgon

God morgon finingar!!

Hoppas ni mår bra!

Har tyvärr inte blivit så mycket bloggande, sorry :( Men har haft fullt upp med jobb, skola, följa med och va stöd och legat däckad i migrän. Hade säkert hunnit skriva några rader men har ju inte haft nåt att skriva om tyckte jag..inte för att jag har det nu heller :P

Kan berätta att vi är inne på vecka 3 nu på "viktresan". Har gått ner 3kg och minskat en del i mått :):) Byxorna börjar bli för stora - lovely ;) Hade säkert gått ner mer om jag vart helt frisk och kunnat ut och gå..dumma förkylning där i början och nu migränen :/ NYA TAG!!! Men jag har börjat äta lite middag. Har fel på magen så det funkar inte för mig att bara köra shakes. Så äter en nyttig middag sen är resten shakes. Vill ni läsa mer så hittar ni oss HÄR :)

Sitter och drömmer om att ha massvis med pengar och åka till IKEA. Har så mycket jag behöver och vill ha hehe..måste köpa lite hyllor, korgar, mattor, ljus..ja, ni förstår, en hel del :)

Måste ha en tavellist/hylla och snygga ramar som jag kan ha alla kort på som jag ska framkalla. Kommer bli massa fina på bl.a. Siri och Betty, såklart!!

Sen finns det ju EN HEL DEL annat jag har på min "vill ha" lista :):)

Nu blir det vila ögonen ett tag sen är det städa och plugga resten av dagen som gäller. Längtar till fredag för då ska jag umgås med underbara familjen <3

Ja, jag hade inte så mycket vettigt att säga hehe :)

Har såå mysigt <3

Inte bara jag som fryser här hemma :)


CIAO ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar