Summa sidvisningar

onsdag 8 februari 2012

Minus

Vågen visar minus. Måttbandet visar minus. Det går bra nu :)

5.e mätningen och vägningen ikväll. Alltid nervöst innan. Ikväll innan jag ställde mig på vågen kändes som om den skulle visa plus men icke då :) Helt klart värt allt kämpande. Och det känns grymt att man käkar middag nu och har bytt en del shakes till bars. Visst blir man ibland sugen på chips och dyl. men det är verkligen inte värt det!! På ca 1 månad har jag minskat så mycket att jag får på mig många gamla kläder i garderoben :)

Låt säga att det fortsätter såhär, med -1kg i veckan. Då har jag nått mitt mål långt innan 1 juni. :):)

VARFÖR har jag inte gjort det här tidigare?? VARFÖR??

Kolla in Viktresan och heja på du också :):)

1 kommentar:

  1. Riktigt bra jobbat! Kör på, men försvinn inte helt och hållet bara.. ;)

    SvaraRadera