Summa sidvisningar

lördag 18 februari 2012

Nu tar jag helg!!

Efter FEM jobbkvällar på raken så tar jag helg!! UNDERBART!!

Vart en riktigt tuff vecka!! MINST sagt!! Jobbat över varje kväll..inte OK nånstans :/ TUR att man har grymma arbetskamrater!! Utan varandra hade vi nog inte orkat..

Men nu är det som sagt helg och den ska jag verkligen ta vara på. Ladda batterierna för nästa vecka är det mycket jobb igen + gastroskopi på tisdag :/ Sen MÅSTE jag ta tag i vissa saker innan det är försent!!!! Håll tummarna!!

Men nu tänker jag börja min helg med att kolla film med Micke. Skönt att bara slappa och veta att man inte har nåt att passa imorn. 

Längtar till imorn för då ska jag hem till underbara familjen <3 Blir god middag och Mello :) Ska försöka komma dit i vettig tid så jag kan gå en långprommis med vovvarna. Vore mys.

Nej nu blir det morötter, blomkål, cola light och film - LOVELY!!



Film nr 1 "I don´t know how she does it"


Film nr 2, "Drive"

Ni får lite betyg sen ;)

Hoppas ni får en kalashelg med sol och massa skoj mina vänner :)

BAMSEKRAM

//Carran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar