Summa sidvisningar

fredag 10 februari 2012

Seg men härlig morgon

Vakna vid halv 10 och har bara legat kvar i varma sängen och pillat med mobilen. Självklart myst med katterna oxå. Svårt att motstå de små liven. Allrahelst när det kommer klivandes på en och lägger sig lite varstans :) Tänk vad tomt lilla jag skulle ha utan dom...

Det är så mysigt när man vaknar utav att solen skiner in från ballkongdörren. Vill helst ha kolsvart när jag sover men när det är sol ute så vaknar jag mer än gärna utav det.

Har ni tänkt på hur viktigt första intrycket är för resten utav dagen? Iaf för mig. Jag laddas med dunderenergi om jag vaknar och det t.ex. är sol ute. Kan leva på det resten utav dagen. Man kommer liksom igång med det "rätta" tänket, att "det här kommer bli en grym dag!!" osv..

Men NU är det slut på myssegandet! Ska ta en varm härlig dusch sen laga mat så jag har till ikväll på jobbet. Och det bästa utav allt - jag ska klippa mig kl 14 :):) LOVELY!! Ska bli så skönt att klippa till en FRISYR igen!! Nu liknar det mest en skurmopp. Inte mkt till frisyr om ni frågar mig. :)

Bjuder på lite morgonmysbilder



Stördo!! :)



Betty alias Tyson boxar ner "mamma"..






Älskar btw påslakanet som jag fick av en kompis. Känns som man spolat tillbaka tiden till 60-talet. Gillart ;)

Nej ni!! Upp och hoppa!!

Ha nu en underbar fredag
💙


//Carran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar