Summa sidvisningar

lördag 16 juli 2011

1 får, 2 får, 26 får, 705 får.....

Ena delen av Carran säger - SOVA!!!

Den andra delen säger - INTE SOVA!!!

Vafaaaan!! Nu är klockan 06 och klockan ringer 08.30 och jag har inte sovit en endaste sek.

Jag ger upp nu!! Skulle kunna ge det ett försök till MEN 1 1/2h.....neee...och är dessutom trött på att ligga och vrida och vända på mig, läsa Aftonbladet och räkna får. Lägger mig i soffan och flummar till en film ist :)

Ojojoj, vad jag kommer va sååå övertrött sen, kan bli skoj hehe..tur att man inte ska dricka för hade nog säckat ihop efter 1-2 öl :P

Upp och hoppa!!

Ska man ta en promenad kanske?? Neee!! Galna kvinna!!

Låter nog min stackars kropp få vila så gott det går inför dagens allt busande :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar