Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2011

Kliar, ångest, dilemma

Fy bövelen vad det kliar i HELA halsen. Det kliar i hela ansiktet och utanpå hela halsen. Nyser och hostar. Andningen börjar sakta bli kämpigare och kämpigare. Detta ger ÅNGEST!!!! För går det så långt att jag inte kan andas bra, då åker adrenalinsprutan i låret=besök på sjukhuset.

Känns väl inte som nå konstigt tänker ni?!?

Men ni vet inte vad de säger när man kommer in, kan knappt andas och man håller på river sönder ansikte och hals så det blöder. De säger; "försök att inte ta sprutan"..."flytta söder ut"..."lär dig leva med det"...Men detta har hänt endast 1 gång, sist jag var inne...alla andra gånger har de tagit hand om mig och det har vart ganska illa. Men vem säger att inte samma puckon jobbar nu? Att de kluddat ner nå jävligt opassande i min journal?

MEN....VAD HÄNDER DÅ?? Om jag t ex inte tar sprutan??? Risken att man slutar andas är STOR!! Jävla puckon!!! Jag har ju fått den av min läkare av EN anledning...att INTE kvävas i mitt hem!!

Förstår ni nu ångesten och dilemmat??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar