Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

What a day!

Jag är nog den sämsta människan på jorden att kunna varva ner och gå och lägga mig...i rimlig tid :)

Har vart full fart hela dagen lång.

Åkte till Danderyd med Linda och Nick för Linda skulle få sin delegering. Det börjar med att klädvalet var totalfel. Det såg ut att kunna börja regna vilken sekund som helst här hemma så tänkte att leggings och ett linne blir nog bra. Mmm, visst..när vi kliver av så är det rena sommarvädret. INTE skönt med svart leggings då.

Sen skulle vi hitta en buss som skulle ta oss till mötet. Vi kunde inte hitta bussjäveln!! Som tur var kom räddaren, Lindas mamma och skjutsade oss. Snacka om tur att hon var så pass nära :) TACK!

Sen var det bara varmt varmt varmt...och klibbigt!

Va barnis åt Nick i 2h, så mysigt :)

Väl hemma var det raka vägen in i duschen för en rejäl KALLDUSCH innan jobbet.

Det var min första RIKTIGA jobbkväll och det gick kalas :) det nya systemet jag vart så nervös för va ju en baggis ;) Kul att vara på banan igen :) Finns dock lite irritationsmoment på jobbet som måste lösas! Annars kommer den här sommaren bli olidlig...Blir sååå irreterad när jag tänker på det!!

Imorn (läs idag) så är det American Car Show på Ekbacken :) Får se vilka som hakar på. Pappa och jag ska iaf gå :) Sen tror jag att jag hakar på hem till familjen och umgås med dom..synd att man inte kan ta ett glas rött och njuta av deras underbara mat :/ Undra vad som skulle hända om man åt en liten bit grillat kött?? (jag bara LEKER med tanken) Pajjar man allt då eller? Kan man gå en 2h promenad för att förbränna dom kalorierna och det är ok sen..hmmm..

Nee, för mycket att tänka på nu..kanske dags att hoppa i säng om man ska va någorlunda pigg imorn..

Ha en mysig helg!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar