Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2011

Mer taggad än någonsin

I morgon har det gått 6v sen jag började med itrim. Halva tiden har passerat. Halva tiden med ersättning alltså. Det har vart riktigt tufft men igår hände en lite tråkig sak som jag inte vill gå in närmare på. Men den incidenten fick mig att tagga till som fan!! Nu kan INGET stoppa mig!!

Har gått sisådär med träningen. Vardagsmotionen (minst 10 000 steg) har jag klarat av men träningen på deras gym har gått sämre. Tyvärr massa som gjort det svårt att komma iväg osv. Men nu jäklar ska jag sätta igång ;) Det här är en sak man gör EN gång i livet. En investering i sig själv. Den chansen tänker jag inte sumpa nu!!

Var och köpte lite ny "mat" idag. Blev 12 cappucino shake´s, 4 couscous måltider och sen dessa...


Rackarns vad goda de var :) Vill ha en till hehe..men det får bli imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar