Summa sidvisningar

fredag 1 juli 2011

1 juli

Idag börjar jag jobba på egen hand :) Ska bli så sjukt kul!! Jag är mer än redo!!
Att Linda börja i min grupp gör saken inte värre :) vi kommer ha en toppen sommar på jobbet :) Och Linda lyckades passa in en fest alldeles perfa ;) Tur det haha :)

Jag kommer inte börja jobba full tid utan går in och jobbar 50%, dvs 3h/pass. Känns faktiskt helt ok, att göra en liten mjukstart. Men känner jag mig själv så kommer jag ha ökat till 75% i augusti och 100% i september :) Har alldeles för mkt energi i kroppen. Men lite nervös är jag eftersom vi har 2 nya system jag inte kan..jaja, jag kör på så går det säkert bra ;)

Appropå kropp. Fan vad det börjar hända grejjer nu. Inte säkert att andra ser det. Huvudsaken jag ser och märker det för de peppar en rejält att fortsätta pina sig hehe :) Var och hämtade mina arbetskläder jag beställde för typ 2 år sen...hann aldrig hämta dom eftersom att jag hann bli sj.skriven innan de hann komma. De satt mycket lösare nu än vad de gjorde när jag prövade dom för 2 år sen :) YAY :) Bara att fortsätta shaka i 9v till så ska nog detta bli kalas :) Just det. Ska på uppföljningssamtal på tisdag, spännande :)

Nee hörrni! Nu ska jag kasta mig i bingen :) Ska åka med Linda och Nick till Danderyd imorn (läs idag). Sen ska jag va barnis åt Nick till ca 18. Linda börjar ju tidigare än mig..så då tar jag så gärna hand om sötnosen tills pappa Adam kommer hem :)

Såhär såg det ut idag när jag var barnis..lillen somna på några sekunder och sov i över en timma :)


Hmm, va skum bilden blev :/

Jaja, hörs imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar