Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2011

Inte den bästa dagen...

...men den sluta desto bättre.

Allt gick väldigt fort igår, från att jag kom till sjukan till att jag blev utskriven. De kändes verkligen att de tog en på allvar. Alla provsvar var fina vilket var väldigt skönt! Dock hade de ingen bra förklaring på varför jag reagerade som jag gjorde..

En teori var att det antagligen var en svårare form av spänningshuvudvärk. Jag fick ett recept på lite starkare värktabletter och skulle vara observant på huvudvärken. Var det inte bättre om 1v skulle jag komma tillbaka.

Utan värktabletterna skulle jag nog vara sängliggande men tack vare dom så orkar jag göra saker vanligt. Ja inte riktigt allt.

Man brukar inte få nån sjukresa men måste haft den bästa doktorn för han tyckte inte det var lämpligt att åka kommunalt. Så fick en sjukresa :) Hade inga nycklar hem, dom hade pappa. Sami hade klippt gräset hemm hos mamma å pappa så jag åkte hem till Bella, Oscr å lille Jamie. Va jättemysigt men mådde apa så Bella bäddade ner mig i sin säng. Hade ju igen "mat" med mig så käkade köttfärssås och spaghetti med Bella. OJ vad gott det var!! Men fick inte i mig mer än 1/3..typiskt hehe :)

Nej, en huvudvärkstablett nu sen hoppa in i duschen...

Pussiluss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar