Summa sidvisningar

fredag 15 juli 2011

Friday :)

Så skönt med fredag! Och då även fast jag jobbar :) Det är nån speciell feeling med fredagar, har alltid vart!

Igår var det en riktig MATDRÖMSDAG!!! Skulle ha jobbat men det kunde ju jag fetglömma. Gillar inte att sjuka mig men när man måste lämna ifrån sig det man plockat ihop på Ica och kuta ut för att ja, spy..och sen typ krypa hem, spy igen, lägga sig i fosterställning gråtandes och kallsvettandes. Då ska man inte jobba!

Vetefan vad detta var! En bidragande orsak var helt klart den "bästa" veckan i månaden-lingonveckan!! Men hade kramper i magen och spydde, det har aldrig hänt förut i samband med det..kramper ja visst, men det var ordentlig jävla mensvärk + hemska kramper i diafragma..mår dåligt jag bara tänker på't.

Kan va itrim-dieten. Har vart i en redig svacka och mest sovit. Och sover man får man inte i sig vätska och man rör inte på sig. 2 av de saker man måste göra!!! Så där tror jag vi har den andra bidragande orsaken. Så har hinkat i mig vatten och tvingade mig ut på en promenad till itrim för att fylla på kylskåpet.

Det gjorde susen ;) Så nu jäklar ska jag röja lite här, börja packa för imorn är det PARTY I LINGHEM :):) Allas våran Sumpen fyller 30 och DET SKA FIRAS!!!

Jobba ska jag göra oxå :)

Dags att sätta igång!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar