Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Ännu en mysig..

...dag jag kan bocka av i almanackan :)

Gick upp ganska tidigt och gick ut en prommis med hårbollen. När jag in igen vid 9 så va jag lite halvseg. Ana-Maria sov över här för blev så sent igår. Hon somna om efter att vi pratat en stund, efter att jag kommit in från prommisen så tänkte jag oxå skulle vila en stund eftersom allergin var överjävlig. Men somnade inte. Va alldeles för piggelin :)

Hoppade in i duschen ist. Sen gjorde jag frulle och vi käkade. Gick till centrum och fixa lite saker sen hem och klippa hårbollen och där försvan ju 2h snabbt som attan :)

Blev middag strax därefter, varma baguetter me mozarella, tomat, basilika och massa vitlök - yammy :) Vi fick matsällis av Linda & sötaste lilla Nick, som somnade i min famn -gullungen!!. Efter de kolla vi klart Eclipse :) Ana-Maria hade inte sett dom så vi har kört ett marathon :) Me like hehe...Men nu får vi vänta till NOVEMBER tills Breaking Dawn kommar!!! Ogillas!! Måste ju erkänna att det är ett gäng drömfilmer ;)

Så efter en dag me massa nytta gjort,god middag, dansande, pratande, skrattandes och bebismys x2 ( träffade mosters guldklimp en liiiten sväng :) ) så har den här dagen vart riktigt toppen :)

Man kan liksom gå och lägga sig nu med ett leende på läpparna :)

Oooh, på lördag ska jag klippa mig, blir en "ny" frilla :) Får se om jag kan få Alina att förstå vad jag menar..jag är inte så bra på att förklara :P Ska försöka leta efter nån bild men så svårt att hitta bra frisyrsidor! Har Ni nå bra tips på frisyrsidor? Hojta till då :)

Sen nästa tors ska mina naglar bli fina hos Angie :) Kolla även in hennes hemsida Här.

Man måste unna sig liiite ibland, eller hur :)

Nu ska jag krypa ner i sängen.
NattiNatt
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar