Summa sidvisningar

torsdag 19 maj 2011

Prosit

Mycket nysande har det vart idag. Att vara förkyld och allergisk är en oerhört dålig kombo!! Och inte hittar jag min nässpray. Jag vet att den ska finnas här hemma men vart?? Var ju helt ny..får leta ett varv till helt enkelt :)

Jag somnade till slut. Va ganska så nära på att hoppa in i duschen och strunta i att sova men krafterna fanns inte. Somna så gott så :)

Skulle ju ha träffat Bella, Jamie, Linda & Nick men som jag nyser och snorar, neee, smitta dom vore väldigt dumt!! Får hålla mig här hemma i dag så kanske man kan hitta på nåt kul i helgen :)

Snälla Danni är och handlar lite åt mig, bl a schampoo och duschcreme. Så efter att hon vart här hoppar jag in i duschen. Skönt!!

Blir lätt att göra middag idag, rester från igår - köttfärssås och makaroner. Yammy :)

Tänk, nästa vecka börjar jag mitt nya liv!! Ingen riktig mat, ingen cola, inge snacks, inge melon, inga jordgubbar...ja, you name it!! Kommer bli riktigt tufft haha men jag ska klara det :):) Just det, ingen alkohol heller, lite surt när det är sommar men nu jävlar satsar jag fullhjärtat!! Inget kan stoppa mig nu-wiiihooo :)

Nee, nu ska jag kolla om jag hittar nån rolig ringsignal till luren :)

Later...

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar