Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

God Morgon

Sitter här med hårbollen och lyssnar på Vakna. Det är ju det klart bästa morgon radiopragrammet! Kunde inte sova så ist för att ligga och vrida och vända mig i sängen så ja, jag gick upp :) Kommer säkert bli skittrött sen men ska försöka hålla mig vaken!

Planerna idag är städning!! Så jäkla hårigt sen Ronja var här. Så en sväng me dammsugaren blir det. Långprommis med Julia står oxå på listan. Ska kolla om Linda & Nick vill haka på :) Vore kul, snacka lite skit :)

Sen ska jag be pappan handla. Det finns verkligen nada här hemma så det måste fixas! Hemskt när man inser att schampoo, balsam, duschcreme, tandkräm, mat..ja you name it bara är helt slut!

Haha, vilket jäkla värdelöst inlägg :P Men nu vet ni iaf vad jag ska pyssla med idag :)

3 kommentarer:

  1. Varför handlar du inte själv?

    SvaraRadera
  2. Jag brukar handla själv men eftersom jag har mammma och pappas hund här så blir det lite svårt..hon gillar inte att bli lämnad själv så därför fixar pappa det :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att få det städat och handlat! och på en onsdag, slipper man det sen i helgen!

    Jag ska också ge mig ut på en prommis senare idag tror jag, synd att vi inte bor närmre så kunde vi ha promenixat tillsammans :) Hoppas man inte blåser bort bara! :)

    Ladda nu inför nästa veckas Itrim gumman, du klarar det, de vet jag! :)

    Puss

    SvaraRadera