Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Planer

Jag är helt inne på att skaffa vovve och det snart...Har tänkt över det ordentligt och den enda haken just nu är de ekonomiska biten. Men det får väl lösa sig som allt annat. Det vore perfa att skaffa vovve nu när jag fortfarande är sjukskriven. Sen kommer vovve vara med på jobbet :) Om chefen tillåter men det ska nog inte vara nå probs eftersom jag haft me mina andra vovvar där. Sen när jag byter jobb så har Bella och mamma sagt att de ställer upp.

Kolla in dessa!! 3500 :- Aaaaah!! VILL HA NU!! :)



Var inne på att skaffa en till katt, sällis till Siri. Men vettefan om jag om pallar en "Freja" 2 som ska pissa i soffan osv..man märker på Siri hur ledsen hon är nu när det inte är nån vovve här. Det fick mig att tänka till ytterligare ang. en vovve.

Jag och Siri va ute för första gången ikväll i nya selen btw :)

Återkommer ang. vovveköpet ;)

Tjing Tjong ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar