Summa sidvisningar

tisdag 3 maj 2011

Städtime

Fattar inte riktigt hur jag funkar. Har verkligen inte sovit nåt på över 1 dygn, nja lite inatt. Vet inte vad de är för fel. Har inte vart trött och inte alls kunnat koppla av.

Lovade att springa över till mormor vid 7-snåret imorse för att hjälpa henne ut ur lgh. Inte så lätt att sitta i rullstol när inget i huset är handikappanpassat (fattar inte varför det inte är det, bor nästan bara äldre där). Hissdörrarna är blytunga så klart jag kunde göra de. Va där vid 7. Meningen va att "morfar" skulle möta henne inne på DS men fick förhinder. Vad händer då? Jo jag följer me. Jag som skulle hem och sova. Nope, inge sova här inte. Så kom hem för ett tag sen.

Trodde jag skulle va aptrött nu men neeeråå. Nu har jag fått för mig att storstäda. Jag vet nån som kommer däcka fint i soffan sen framför tv:n eller med huvudet på datorn :)

Men nu blir det rent och fint iaf. Imorn ska kläderna bli rena. OM jag inte sover då :P

Nee, dammsugar´n kallar!!

Tjofräs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar