Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2011

Imorn gäller det ;)


Detta var den sista "riktiga" middagen på en jäääkla massa veckor!! Imorn kör Carran igång med itrims rivstartsdiet - HUA!! Jag bävar haha :P

4 shakes om dagen (600kcal/dygn), 2l vatten, SVENSK (!) gurka hehe, te/kaffe - INGET annat...INGET!!! MEN jag SKA klara det!!! Skönt som fan att kusin går i samma grupp :)

Var uppe i förrådet nu ikväll och hämtade ner massa foton. Hon tipsa mig att sätta upp 1 kort i hallen, 1 i badrummet, 1 på kylskåpet och 1 i plånkan. Allt för att påminna mig själv när det är som jobbigast att det är DETTA resultatet jag är på väg mot!! Så nu ska jag leta fram 4 bilder och sätta upp :) GO GO GO ;)

Så imorn är det invägning + viktanalys och därefter träning :)

Håll för fan tummarna nu kära vänner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar