Summa sidvisningar

torsdag 19 maj 2011

Here I am :)

Blev visst internetlös ett par dagar. Var ju inte riktigt kul tyckte jag :/ Men tur att man köpt ny telefon så man kan kolla och göra typ allt på nätet :) Fattar fortfarande inte hur ALLT i denna lilla mobil kan få plats, mäkta imponerad -och NÖJD!! Förutom med en sak..ena högtalaren funkar inte så ska ner med den nu innan helgen å kolla vad som kan vara vajsing.

Hade kunnat blogga från mobilen men appen jag då behöver kostar löjliga 22 spänn...och jag har inte haft råd att skaffa den kanske ni tänker?!? Nej!! Det har jag faktiskt inte hehe ;) Med denna sjukpenning blir det inte mycket pengar över till annat :/ Så de 22 :- går till min sambo Siri så hon får lite mat. Hon går före allt!! 

Måste även kolla efter "skydd" och/eller skal :) Tänkte kolla runt lite på nätet och se om jag hittar nå fint och inte svindyrt :P

Nån som vet nån bra affär/sida på nätet me sjyssta skydd/skal??

Ska leta runt lite, återkommer :)

Tuuudiiluuu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar