Summa sidvisningar

onsdag 11 maj 2011

Den perfekta dagen...

...nästan iaf.

Kunde ha vaknat på ett bättre sätt. Just nu är det en massa som blommar för fullt ute. Sälg, vide, björk, ek och bok. Eken är värst nu! Och det kändes när jag vaknade. Att gå ut och sätta sig i solen var bara att fetglömma :( Så fram till kvart i 3 så slappade jag bara, inge skoj när de är full fart utanför fönstret. Har en skola precis utanför mig, Hackstaskolan, de hade nån utedag alla barnen och de lyssnade på grymt skön musik - HÖGT :) Hade vart najs att sitta där nere på gräsmattan med en tidining och lite gott.

Vid kvart i 3 gick jag till sjukan och hämtade mediciner. Hem och fixa lite sen mötte jag upp Ana-Maria. Vi köpte glass och knatade ner till Kanalen. Tror vi kom dit vid 6-tiden och jäklars vad varmt och gött det var!! Och inte visste jag att solen tog så pass den tiden men det gjorde den.



Så underbart mysigt att bara sitta där och äta glass, lyssna på lite Rockklassiker och snacka massa skit :)

Skulle egentligen ha åkt hem till mams och paps men pappa hämtar mig tidigt imorn ist. Så Ana-Maria hakade på upp och käkade middag sen blev det en film, Definitely Maybe, för söt film!! Vi hann me lite galenskaper oxå haha, ska fixa lite bilder :)

Ja, det var nästan den perfekta dagen!!

Nu blir det sängen så jag orkar upp tidigt imorn :)

Natti alla söta!!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar