Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2011

Suck

Jag vet att det är ett evigt tjatande om den här allergin men den e fan inte att lajja med nu :/ Svårt att ignorera den då.. FYYY!! Jag går ju hos en allergiläkare och har grymt bra mediciner men det här va den värsta dagen och natten hittills...måste få tag på han och fråga VAD jag ska göra, det här funkar ju inte!! Det här är ju bara en början på en väldigt jobbig tid, gräspollen är värst för mig. Kan inte ens gå ut med Ronja..fast det gör jag ju iaf såklart. Vet inte hur många bomullsrondeller jag blött me iskallt vatten och lagt på ögonen...

Nu är jag såå trött i huvudet så måste försöka sova lite. Senare idag eller ikväll rättare sagt hämtar pappa mig och Ronja. Jag ska iväg imorn till itrim i flera timmar så Ronja får åka hem till sina polare. Tror hon saknar sin kille lite :) Hon blir iaf helt till sig när man säger hans namn hehe

Ska passa på att käka hos La familia för om det går som planerat så startar jag min "itrimresa" ;) Taggad till 1000 :P

Gå och vila lite var det ja hehe..

Hoppas ni får en bättre start på veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar