Summa sidvisningar

torsdag 19 maj 2011

Slut med ALLT och då menar jag ALLT!!!

Förra fredagen, fick jag fnatt. Kunde inte sova den natten så jag gillade läget och placerade rumpan i soffan. Klockan gick, den blev 3, den blev 4, den blev 5 osv. Men vid 5 drog jag på Vakna Med The Voice...AAAHHH, klockan är ju...det är ju nu :) Måste bara ändra kanal...sådärja :) Ja, vart var jag? Jo. Nej men klockan gick och jag klickade in mig på itrims hemsida och allt lät bara så perfekt!! Har även pratat me en kompis som började på det här programmet men fick väl ja, avsluta de för tillfället då hon blev gravid :)

Men så kollade jag när de hade telefontid. Och just på fredagar har de öppet från 7. PERFA!!
Jag ringer väl sisådär nån minut över 7 och en supertrevlig kvinna svarar. Jag kan inte hålla mig för garv och säger "Hej..hahaha...jo, de är såhär...haha...att jag är tjock och jag vill bli smal...haha". Kvinnan skrattar hysteriskt :) Vi skrattar ett tag sen bokar vi in ett möte kl 10 samma dag. Va inga problem att ta me vovven heller så jag och Ronja knata dit :)

När jag gick därifrån, jag kände mig peppad!! Vill börja nu :)

Men det kommer bli sjukt tufft!! Ojojoj!! Skulle ha vart på en hälsoanalys nu i måndags men hann bli sjuk :/ Ska ringa senare idag och boka om tiden så jag kan komma igång nångång för måste ha gjort hälsoanalysen först.

De finns 3 paket man kan välja på; Brons, Silver och Guld. Jag valde Guld då man får individuell coaching 10 ggr/år. Jag ska klara detta och behöver all hjälp jag kan få!! Känns toppen. Guldpaketet kostar 995:-/mån. Jag betalar 895:-/mån eftersom jag är kommunalanställd. Tackar för det :) Dessutom ska chefen stå för 1000:- eftersom detta ses som friskvård. Så kolla upp allt sådant ni som känner att ni vill börja.

De första veckorna blir det bara shakes, 4st om dagen (600 kcal/dygn). Inte mer än 2l vatten. Kaffe och te får drickas och även gurka får ätas. Kommer leva på gurka haha :)
Såhär håller man på i minst 3v och högst 12v. Sen går man över till mat, sakta men säkert. Man ska tydligen rasa i vikt - me like :)

Ni kommer få följa min resa här. Ska försöka mig på att ta en helkroppsbild nu och sedan ta en när jag är klar :) MEN huuur kul är det att visa upp en tjockisbild på en blogg där alla kan se haha :) Men om detta hjälper mig och andra, varför inte?? Ska tänka över det :) Kommer iaf mäta varje vecka och det kommer ni få ta del av.

Nu vill jag komma igång!! 11 juni kl 15.00 ska jag gå/jogga "itrimloppet" (5km). måste ni ju komma och heja :)

Ojoj vad trött jag blev. Är vaken så sent för har inte kunnat somna.

Nu ut me Ronja-Bus så hon får kissa lite innan vi sover i några timmar, inte för många timmar bara för ska träffa Bella, Jamie & Danni sen ska jag ut och gå med Linda & Nick :) SOLA ska jag göra oxå :):)



GodNatt/GodMorgon Finingar :)

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar