Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Sleapless in Åkersberga

Ikväll är en jobbig kväll. Inte mått nå bra alls. Men just nu sitter jag mellan vovve Ronja och kisse Siri som båda sover sött så sött. Jag har mumsat på jordgubbar me yttepytte liiite socker på :P Men det har ni säkert läst :) Årets första gubbar för min del. Och det är ju så himlans gott :) Ska nog ta och köpa jordgubbar varje dag nu innan jag börjar med mina shakes. Lyxa till det nån dag med gammeldags vanilj till. Ojojoj!! Ett måste hehe :)

Njee, den här dagen är en sån dag de lika bra kunnat hoppa över tycker jag. Spola förbi alla tråkigheter. Men då skulle vi inte uppskatta de "lilla" i livet.

Jag skrev ett inlägg tidigare som jag också publicerade. Ångrade mig efter ett tag, ville ta bort det och sen bestämde jag mig för att jag iallafall ville publicera det. Samtidigt som jag höll på fippla runt pratade jag med mamma som försökte lugna ner en väldigt ledsen dotter. Har inte gråtit på jättelänge så det var hela syndafloden som skulle ut. Samtidigt som floderna rann satt min tröstande mamma på andra sidan luren och sa; Självklart ska du spara och publicera inlägget. Jag fipplar vidare och VAD händer?? VAD händer?? Jag "råkar" ta bort rubbet :( Det var för mycket runtomkring och allt blev bara såå fel ikväll.

Böla vidare ett tag och bestämde mig för att, ja återskapa inlägget. För jag känner såhär, har man skrivit ett  ganska så personligt inlägg, och det känns fel, jättefel. Då var det kanske inte meningen att det skulle publiceras. Men jag känner starkt att jag vill försöka återskapa de dels för att andra ska kunna få känna igen sig och inte känna sig ensamma - VI är inte ensamma och dels för att jag mår BRA av att få skriva av mig.

Jag är på helspänn och kan inte sova så nu tänker jag göra ett försök att återskapa det.

Och ni vet väl att jag tycker det vore jättekul om ni kommenterar/frågar? Kanske kan vi på så sätt lära oss mer?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar