Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2011

Hej Hopp :)

Bloggandet har vart sisådär nu på sistone men har haft fullt upp under helgen. Gjort så mycket känns det som så vet inte vart jag ska börja :)

Vad fasiken gjorde jag i fredags? Bra minne haha :) Va ute en massa med min hårboll Julia, mötte upp Bella, Oscar och lille söta Jamie en sväng innan det började spöregna :/ Kunde ju inte gå in med Julia nånstans så vi knata hem.




 Lite senare gick jag och Julia hem till 2 jobbarkompisar och tog några glas vin. Var jättemysigt, sitta och snacka lite skit :)
Jag, Malin och Karolina :)

På lördagen var det middag hos farmor, hon fyllde 80 år för några dagar sedan. Oooh satan vad god mat det var :):) Mumma!!
Lillasyster Danni, pappas 2 mostrar, pappa och fina farmor :)

Åkte hem, fixa mig iordning sen kom Ana-Maria och Angie hit och vi gick vidare till Kicko och sen till Sportan. Jag hade så sjukt kul!! Dansa som aldrig förr :) Dagen efter var mindre kul haha :) Sånt man får ta ;)

Sen var det ju Mors Dag på söndagen och det firades hemma hos La Familia! Mycket mysigt!

Ja, nu vet ni vad jag haft för mig! Hoppas ni också hade en grym helg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar