Summa sidvisningar

tisdag 24 maj 2011

Saknar

Idag hämtade pappa Ronja för jag ska iväg till itrim imorn och göra bl a viktanalys sen är det gruppträff. Så skönt att äntligen komma igång. Ska passa på att träna oxå :) Och spännande med viktanalys. Inte för att jag tror att jag vill veta hehe

Men usch va jag saknar Ronja. Ingen att gå kvällspromenad med. Ingen som ligger brevid mig i soffan. Ingen som kommer och buffar med nosen när jag ligger och sover. Får åka och hälsa på henne och de andra vovvarna i veckan :)

Imorn (läs idag) kommer de några och ska göra nån högtrycksspolning i köksavloppet. Så jobbigt för man vet inte när de kommer, alltifrån 7.30-13.00 sa dom. Hoppas dom kommer tidigt så man kan gå och lägga sig sen :)

Dags att sova så man är lite pigg när de kommer.

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar