Summa sidvisningar

torsdag 19 maj 2011

Hylla

Är på jakt efter en hylla som ska fungera både som lite rumsavdelare och förvaring. Som det ser ut nu så får jag nog göra en själv hehe :) Allt jag hittar är antingen för fult, för litet/stort eller så är det inte alls de jag letar efter. Måste tänka smart när det är 29 kvadratmeter..

Ska ungefär se ut såhär..

(Hylla från Jysk)

Ja, ungefär såhär men denna är på tok för liten, såklart..måste dels få plats med lite saker (fotoalbum, block mm) och dels med lite kläder som linnen, underkläder mm.

Så min tanke är att med hjälp av min händige pappa göra nå liknande som är ca 1,5 m högt. Bredd och djup blir nästa fråga. Tänkte jag skulle hitta några fina förvaringskorgar att ha i hyllorna, inte i alla. Så måttar jag utifrån dom.

Dessa hittade jag som inte kostar en förmögenhet och är snygga och praktiska

149:- på IKEA. Måste verkligen ordna lite med förvaringen här för det är så himla dåligt med det!!

Återkommer om hur det blir :)

/C

(Håll tummarna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar