Summa sidvisningar

söndag 8 maj 2011

Härliga Helg

Det har vart en väldigt lugn men mysig helg. Va barnis i lördags åt Paula och Axel. Inte vart där på ett halvår..det märktes!! Va STORA dom blivit!! Va riktigt mysigt att träffa dom igen. Ett stort + var att man blev hemskjutsad i en Dodge Challenger!! INTE fy skam kan jag meddela!!

Ser ungefär ut såhär..
DRÖMBILl!!


Snabbt gick den oxå :) Kom hem ganska sent så blev lite film..skulle åkt förbi Elin och Danne men som sagt, blev ganska sent och så visste jag inte hur jag skulle komma hem sen..

Idag hämtade pappa mig och när jag kom hem till La familia placerade jag mig direkt i solen. Lite färg fick man iaf :) Så jäkla najs väder!! Åker nog dit imorn igen. Så mysigt att va där. Men ons-fre får jag hålla mig hemma. Ronja ska bo här när pappa är i Gbg, hon löper så det är inte det lättaste för mamma att ha Ronja och Brolle hemma tilsammans :)

Nu är jag hemma och ska kolla reprisen av BB. Självklart så stog det på FB vem som åkte ut..jäkla FB!!

Höres!!

/C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar