Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Varför??

Har jag sån otur jämt?? :( Allt detta för att folk klipper gräset, och det måste ju såklart göras.

Jag som var så taggad inför dagens itrimbesök...istället fick jag besöka husläkaren och andas in Ventoline. Tack och lov hjälpte det denna gång. Sist fick jag åka in till akuten för det hjälpte inte.

Fick iaf en ny tid på itrim den 9/ 6. Då jeeeeevlar!!! Tills dess tänker jag BARA dricka nutrilette. Alltid nåt. Sen det här med att ut och gå promenader..HUR lätt är det när det fan är GRÄS överallt?? En allergivaccination ska jag ta upp med min allergiläkare som jag fick en akuttid till på fredag. De känns som ett måste. Så här kan man inte leva - vill också vara ute och njuta av det vackra vädret, sola, bada, ha picknick på en gräsmatta mm.

Nu ska jag vänta på att medicnen "lugnat" ner sig för sakar som ett asplöv :P Sen till apoteket och hämta div. allerimediciner.

So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar