Summa sidvisningar

lördag 18 juni 2011

1 vecka

Oj vad veckorna går snabbt. Lite för fort ibland kan jag tycka.

Det har redan gått en vecka sen jag började med ersättningarna och det har minst sagt vart en tuff vecka men jag har klarat det :) Nu börjar hungerkänslorna försvinna, det enda man längtar efter är när det är dags att ta ersättningen. Och en STOR kopp te gör susen har jag märkt. Blir "mätt" direkt och suget försvinner.

Nu är det "bara" 11v kvar...shit asså, när det gäller detta önskar jag veckorna gick ännu snabbare :)

Jag SKA klara det!!!

1 kommentar:

  1. Du KOMMER klara det! Jag tror på dig! Allt handlar om vilja och att bestämma sig! Det sitter endast i huvudet, så enkelt är det faktiskt! Fast det är tufft när man ska göra det. Men tänk såhär istället för att "unna sig" godis och skräpmat och öl, så unnar du dig den kropp och liv som du faktiskt mår bättre av att ha! :)

    Kram på dig mig starke vän!

    SvaraRadera