Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

TTTT

Japp!! Idag blev det Tommys Tokiga Torsdags Timme :) För er som inte vet så är det ett uteställe (mer en grill med dansgolv om jag får säga vad jag tycker hehe).

De har iaf under sommarhalvåret öppet på torsdagar till 3 med bra priser i baren, i EN TIMMA.......jaja, e ganska mysigt iaf för när det är semester mm så är det mkt roligt folk :) Va kul idag oxå. Inte så mkt folk men folket som var där va roligt folk :)

Jag gick hem till Rickan å hans vovve å hade lite mysigt. Snacka skit osv..så kom alldeles nyss hem.

Funderar på att va vaken nu..strax kommer solen till Carrans ballkong sen funtar jag på att åka hem till La Familia och SOLA !!! Ja, så blir det nog :)

Här bjuder jag på en bild på mig och finaste Sara :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar